Autobus barcelona diagonal part 2
AcceptadaAmpliació carril bici a tota la ciutat
AcceptadaLa mobilitat a Manresa ha de tenir en compte la connectivi amb tots els pobles i rodals del Pla de Bages. Vivim i transitem pel Pla de Bages
AcceptadaCrear carrers peatonals
AcceptadaXarxa de carrers per a vianants i bicis, sense cotxes
AcceptadaRodals i arees industrials del pobles del Pla de Bages comunicats per vies verdes
AcceptadaPlanificació de carrers
AcceptadaConnexió verda entre la Parada i l'Agulla, i restauració dels corredors ecològics i socials.
AcceptadaLínia St Joan de V - Estació de l'R4
AcceptadaAsfaltar el Camí del Grau (davant del camp de futbol de les Cots).
AcceptadaInstalació de bancs cómodes a les principals vies de la ciutat i als parcs.
AcceptadaBon manteniment de voreres, pas de vianants i mobiliari urbà.
AcceptadaServei de bus urbà més competitiu (part 2)
AcceptadaServei de bus urbà més cometitiu (part 4)
AcceptadaÚs de bicicletes i VMP al casc urbà
AcceptadaCamí a la Torre de Santa Caterina
AcceptadaCarrer d'Àngel Guimerà
AcceptadaAposta decidida del Bages pel ferrocarril
AcceptadaCirculació entre C. Sallent i Av. dels Dolors.
AcceptadaAmpliació de la vorera Cra de Cardona- Pont Nou-Parc Fluvial del Cardener
AcceptadaAutobus barcelona diagonal part 1
AcceptadaNova parada de bus a la zona de les Bases
AcceptadaReduir tarifes bus i crear carril bus
AcceptadaAutobus renfe villadordis
AcceptadaServei de bus urbà més competitiu (Part 1)
AcceptadaResultats per pàgina:
Compartir