Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Manresa
#plamobilitat procés de participació ciutadana per definir el nou Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Manresa
Aposta decidida del Bages pel ferrocarril
Acceptades
El soterrament de l'estació del ferrocarrils Catalans a la Plaça d'Espanya tindrà molt més sentit si simultaneament s'aposta pel Tram Bages. .
Manresa ha d'exigir a RENFE, prioritzar la construcció del túnel de Montcada i Reixach, obra que disminuiria radicalment el temps de viatge i augmentaria la freqüencia de trens amb Barcelona .
Proposta vinculada a aquests resultats:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
És una aposta funcional i amb un bon futur econòmic, cultural i social. Invertir en la mobilitat comarcal amb el tren, redueix les emissions contaminants, reforça el potencial econòmic de la comarca i de la seva capital.
Una via de tren que ja existeix per connectar les poblacions del Bages Sud amb el Nord. Seria fantàstic!!!!
A mi també m'agradaria veure un tramvia circulant pel bages, però si toquem de peus a terra ens adonem que son pobles tant petits els que es conectarien amb Manresa que anirien sempre buits: ja que no oblidem que un tramvia costa moltissim més d'omplir que un autobus, que és el que hi ha ara, llavors serien purament decoratius.
A no ser que posem pocs tramvies diàris i així aconseguir que omplin una mica més, però això faria que el servei empitjorés, ja que perdre freqüència quan ja n'hi ha poca no fa molta gràcia la veritat.
Em fa mal però és així. El tram Comarcal només podria funcionar en ocasions especials com el castell de focs al parc de l'agulla, la transèquia o l'11 de setembre.
Carregant els comentaris ...