Ampliació de la vorera Cra de Cardona- Pont Nou-Parc Fluvial del Cardener
AcceptadaAsfaltar el Camí del Grau (davant del camp de futbol de les Cots).
AcceptadaAmpliació carril bici a tota la ciutat
AcceptadaBusos més petits, però més quantitat
AcceptadaLa mobilitat a Manresa ha de tenir en compte la connectivi amb tots els pobles i rodals del Pla de Bages. Vivim i transitem pel Pla de Bages
AcceptadaRodals i arees industrials del pobles del Pla de Bages comunicats per vies verdes
AcceptadaServei de bus urbà més competitiu (part 2)
AcceptadaServei de bus urbà més cometitiu (part 4)
AcceptadaNova parada de bus a la zona de les Bases
AcceptadaServei de bus urbà més competitiu (Part 1)
AcceptadaReduir tarifes bus i crear carril bus
AcceptadaXarxa de carrers per a vianants i bicis, sense cotxes
AcceptadaAutobus barcelona diagonal part 1
AcceptadaAutobus renfe villadordis
AcceptadaLínia St Joan de V - Estació de l'R4
AcceptadaAutobus barcelona diagonal part 2
AcceptadaServei de bus urbà més competitiu (part 3)
AcceptadaCarrer d'Àngel Guimerà
AcceptadaPunts d'interès i línies de bus optimitzades
AcceptadaCamí a la Torre de Santa Caterina
AcceptadaÚs de bicicletes i VMP al casc urbà
AcceptadaCirculació entre C. Sallent i Av. dels Dolors.
AcceptadaAparcaments dissuassoris a les entrades i sortides de la ciutat
AcceptadaInstalació de bancs cómodes a les principals vies de la ciutat i als parcs.
AcceptadaBon manteniment de voreres, pas de vianants i mobiliari urbà.
AcceptadaResultats per pàgina:
Compartir