L'Ajuntament de Manresa organitza dues sessions participatives sobre els principals problemes de salut i les seves opcions de millora a la ciutat, en el marc dels treballs d’elaboració del Pla Local de Salut.

Aquests actes són oberts a tothom i tindran lloc en dues sessions obertes a la ciutadania, el dilluns 19 de gener

a les 16.30 hores a les Casal de les Escodines (Carrer de Sant Bartomeu, 50)

i el mateix dia a les 18.30h a la Sala d’Actes de la FUB-2 (Avinguda de les Bases, 1)

3 trobades

Actualment no hi ha trobades programades, però pots veure les anteriors.