Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Manresa
#plamobilitat procés de participació ciutadana per definir el nou Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Manresa
Reduir tarifes bus i crear carril bus
Acceptades
Tarifes assequibles de bus: un preu mòdic (50 cèntims) o abonaments que no caduquin (anuals), facilitarien l’ús a jubilats i a estudiants.
El carril bus afavoriria l’agilitat del trànsit, evitaria cues, tenint present la planificació i previsió del trànsit en punts d'alta densitat circulatòria.
Si la ciutat aposta pel bus, evitarà l’ús del vehicle privat, reduirà la contaminació, facilitarà l’accés al centre de la ciutat sense estressors.
.
Proposta vinculada a aquests resultats:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
El bus urbà de Manresa és ja més barat que la major part de busos urbans dels municipis de l'àrea de Barcelona, ja que ofereix les seves pròpies tarifes i bitllets. A mi el preu em sembla molt raonable, estàs anant més ràpid que caminant i amb aire acondicionat i això ja és tot un luxe. Potser si que seria interessant que fés abonaments annuals, però amb el preu que correspongui.
I part del manteniment de la xarxa de bus es paga a través dels bitllets, fer-los ridiculament tant barats significa que podria quedar més abandonada la millora del servei per falta de pressupost.
També desincentivaria el anar a peu i en bici que és gratuït. Em sap greu però és així.
Carregant els comentaris ...