Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Manresa
#plamobilitat procés de participació ciutadana per definir el nou Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Manresa
Servei de bus urbà més competitiu (part 2)
Acceptades
Les línies actuals tenen un temps de recorregut molt gran ja que volen donar la major cobertura possible. Un model com l'actual fa que les línies donin voltes innecessàries per la ciutat.
Una altra part d'aquesta proposta és redefinir les línies de bus focalitzant-les en el transport de passatges des de les zones amb més oferta a les zones de més demanda. Sempre utilitzant línies més curtes per disminuïr al màxim el temps de recorregut.
Proposta vinculada a aquests resultats:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Jofre Sivillà Balaguer
Seria interressant analitzar si surt a compte o no perdre àrea de cobertura i redifinir les rutes, perquè pot ser que si o pot ser que no.
Es podria fer que aquestes zones siguin a demanda potser, que només si ho reserves prèviament (1h d'antelació) per una aplicació mòbil o telefonant el bus fes aquesta part del recorregut, si no es podria saltar tota aquesta part del recorregut, seguint més o menys el model que fan a torre baró: https://www.tmb.cat/ca/barcelona/bus-a-demanda
Què et sembla la idea?
El model aquest el deconeixia, però jo no l'aplicaria perquè llavors seria impossible definir uns horaris de bus estables. També dir-te que un cop llegides les altres parts de la meva proposta, al crear línies més curtes, et sobraran busos que podràs utilitzar per crear línies noves i tornar a donar cobertura a les zones que havies deixat de donar cobertura prèviament durant l'estudi.
Carregant els comentaris ...