Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Manresa
#plamobilitat procés de participació ciutadana per definir el nou Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Manresa
Servei de bus urbà més competitiu (Part 1)
Per norma s'entén que una parada abarca un radi de 250m de cobertura, per tant vol dir que les parades haurien d'estar separades uns 500m entre si, cosa que actualment no passa (n'hi ha que estan massa aprop). Una part d'aquesta proposta és redefinir les parades de bus urbà acostant-les als punts on hi hagi més oferta i més demanda de passatgers i suprimir les innecessàries, cosa que augmentaria la velocitat comercial fent reduïr el temps de recorregut i l'inerval de pas.
Proposta vinculada a aquests resultats:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Jofre Sivillà Balaguer
Com menya és utilitzada és una parada menys temps perd el bus, ja que el bus es pot anar santant parades si no hi ha ningú, i en cas que només vulgui pujar o baixar una persona es pot fer molt ràpid, no es per gaire temps. On si que es perd temps es en parades que mouen molta gent, però aquestes no les treguis que son bastant importants.
Tmbé vol dir caminar 250 metres més, però això suposa 3-4 minuts extres de viatge per arribar a la parada, i crec que a la gent prefereix no caminar aquest extra (pèrdua d'alguns usuàris).
Però, potser sí que algunes parades no farien falta. Quines treuries o cambiaries de lloc?
Per decidir quines parades treuria i quines no, o quines mouria, hauria de fer un estudi d'oferta i demanda de passatgers pel qual no tinc temps i crec que és feina de la gent a qui l'ajuntament ha contractat. Però de manera ràpida i superficial, els principals pols de demanda de passatgers de manresa són: Carrer guimerà i voltants, pol. ind. bufalvent, pol. ind. els dolors, nou congost, zona universitària, pol. ind. pont nou, fàbrica nova (quan hi hagi la uni).
Carregant els comentaris ...