Nabastardes carrer de vianants

Avatar: Manel Manel

Bon dia proposo que el darrer tram del carrer Nabastarde sigui de vianants

Actualment les dues voreres no tenen prou amplada per caminar.
Seria molt més còmode que el darrer tram de carrer sigui de vianants

Crec que embelliria el barri i evitar algun accident d'atropellamen


moltes gràcies