Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

COM REGISTRAR-SE - Passos a seguir per fer el registre a Decidim Manresa

27. Transició a l'administració digital

1/ DESCRIPCIÓ DE L'ACCIÓ

Creació dels processos, eines i mecanismes necessaris per a l'establiment d'un sistema integral i accessible de tràmits digitalitzats, com a aspecte de millora contínua de l'Ajuntament de Manresa en la seva relació amb la ciutadania, les empreses i altres administracions, per tal que tinguin una comunicació segura, fiable, eficient i ràpida.


2/ ACTIVITATS VINCULADES

  • Completar la disponibilitat de tràmits en el registre telemàtic; simplificar els procediments per optimitzar el temps de resolució dels tràmits municipals, tant a nivell d'usabilitat dels entorns d'usuari com a nivell de processos interns; i millorar el seguiment "actiu" de l'expedient per part de l'usuari digital

  • Analitzar i augmentar les interoperabilitats entre l’Ajuntament i la resta d’Administracions

  • Posar a disposició de la ciutadania eines àgils, simples i segures per interactuar amb l'ajuntament (HolaWapp, Videotràmit, App Viu Manresa) i foment de la seva utilització


3/ ODS RELACIONATS


4/ AGENTS PRINCIPALS DE COORDINACIÓ

  • Ajuntament de Manresa


5/ AGENTS IMPLICATS EN L'ACCIÓ

  • Consorci AOC


6/ RELACIÓ AMB ALTRES ESTRATÈGIES LOCALS

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir